york74 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Dzień dobry, Mam pytanie: czy w Polsce można zadzwonić do VISA czy MASTERCARD i poprosić o anulowanie danej transakcji ponieważ nie została wykonana przez właściciela karty? Tak jak w USA? Czy jednak zostaje tylko reklamacja w Banku, który wydał kartę? --> to czasami nie działą, bo bank może się nie zgodzić. pzdr, York74 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Maciej Kobus Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Jeśli transakcja nie została dokonana przez właściciela karty to: 1. zgłoś na policji kradzież środków z konta 2. zawiadomienie złożone na policji zanieś do oddziału Banku który Ci wydał kartę, zastrzeż kartę i złóż reklamację na dokonane transakcje jako nieautoryzowane. Jeśli transakcje nie zostały dokonane przez Ciebie możesz co do zasady dochodzić zwrotu środków od Banku, który wydał kartę. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.