adam23a Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 mam pytanie, jeżeli piszę posta i chciałbym wstawić do niego kawałek tekstu ze zeskanowanego dokumentu to jak to zrobić? może głupie pytanie ale nie potrafię 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość monkej Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Trochę po czasie, ale musisz skorzystać ze skanera OCR albo aplikacji, np.: Word, Adobe Acrobat, OneNote... ewnetualnie przepisać ręcznie. Chyba, że chcesz po prostu wstawić obrazek to musisz kliknąć w ikonkę obrazka załączona do post) i dodać plik. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.